یکی از انواع مدرن نما نمای کرتین وال نام دارد. استفاده از نمای کرتین وال دارای مزایایی  دارد  که باغث شده بسیاری از معماران و مهندسان و مشتریان علاقمند به استفاده از نمای کرتین وال شده اند. یکی از مزایای نمای کرتین وال این است که این است که بار اضافی به ساختمان وارد نمی کند. برای پیاده سازی نمای کرتین وال باید استانداردهایی در نظر گرفته شود. نمای کرتین وال دارای انواع متنوعی می باشد و می توانید به روش های مختلفی آن را اجرا نمایید.

مزایای استفاده از نمای کرتین وال

طراحی و پیاده سازی نمای کرتین وال به گونه ای انجام شده است که در برابر انواع لرزش های واکنش های بسیار مناسبی از خود نشان می دهد. در برابر زلزله نمای کرتین وال از مناسب ترین انواع نمای ساختمان به حساب می آید. همچنین در برابر وزش باد دارای انعطاف بوده و به شکل خود ایستا عمل می کند. یکی دیگر از مزایای نمای کرتین وال این است که به غیر از وزن خودش باری به آن تحمیل نمی شود و به لحاظ نفوذ آبو هوا به داخل نمای کرتین وال کاملاً آب بندی و هوابندی شده است.

نصب نمای کرتین وال

نمای کرتین وال می تواند به دو شکل فریم لس و فیس گپ نصب می شود. همچنین نمای کرتین وال دارای ضخامت های مختلفی می باشد و بر حسب نیاز یکی از آن ها بر روی ساختمان نصب می شود. یک قسمت از نمای کرتین وال پروفیل هایی با جنس آلومینیوم می باشد که نمای شیشه ای بر روی آن سوار می شوند. لامل در نمای کرتین وال دارای دو بخش عمودی و افقی می باشد. در نمای کرتین وال لامل افقی نسبت به لامل عمودی دارای اندازه بزرگ تری می باشد. ولی عرض لامل در نمای کرتین وال باید با یکدیگر مساوی باشد.

نمای کرتین وال دارای انواع مختلفی می باشد یکی از انواع نمای کرتین وال نمای کرتین وال شیشه ای می باشد. روش نصب نمای کرتین وال می تواند فیس کپ و با فول فریم باشد که روش های نصب هر کدام از نمای کرتین وال در این انواع با یک دیگر متفاوت خواهد بود. در نصب نمای کرتین وال فیس گپ در اطراف شیشه قابی آلومینیومی موجود نمی باشد. و قرار گیری شیشه به شکل مستقیم بر روی ساختار آلومینیوم استراکچر انجام می شود. و همچنین یک پروفیل که نقش آن نگه دارندگی می باشد بر روی پایه لامل قرار می گیرد و به این ترتیب باعث می شود شیشه نگه داری شود و واژگون نشود. نمای نمای کرتین وال فیس گپ همچنین به خوبی هوابندی  و آب بندی خواهد شد. برای آب بندی از لاستیک هایی به نام EPDM استفاده می شود ه این کار به منظور هوابندی نیز انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع نمای کرتین وال می توانید به سایت شرکت آکام گستر کیش مراجعه نمایید و به این ترتیب اطلاعات بیشتری درباره انواع نمای کرتین وال دریافت نمایید همچنین برای دریافت بیشتر اطلاعات می توانید با شماره های درج شده در سایت نیز تماس بگیرید.


مقالات سئو کرتین ,نمای ,انواع ,دارای ,لامل ,شیشه ,نمای کرتین ,انواع نمای ,درباره انواع ,دارای انواع ,سازی نمای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لیموشو مرجع نقد و بررسی کالاهای دیجیتال خدمات کولر گازی 09125042902 روزمرگی های حسام زندگي ادامه دارد کلود دانلود مجله پزشکی و سلامت,بهداست,تغذیه سالم و زیبایی پوست